Stranded Deep : Ne Ararsan Burda


STRANDED DEEP REHBER
Stranded Deep henüz yapım aşamasında olan bir oyundur. Oyunda bir uçakla seyahat ederken uçak düşer ve kendinizi ıssız bir adada bulursunuz. Oyunun amacı o adada hayatta kalmaktır.

Şimdi size biraz oyunun kontrollerinden bahsediyim:

İleri.w
Geri:s
Sağ:d
Sol:a
Zıplama:Space
Saat:f
Eşyayı atma : q
Eşyayı alma : e
Not:Saate bakıp aynı anda farenin sol tuşuna tıklarsanız can , açlık ve susuzluk barlarınızı görebilirsiniz.

Şimdi biraz craft olayından bahsediyim.

Öncelikle oyunda craft yapmak istiyorsanız gerekli eşyaları toplamalı ve onları birbirine yakın olacak şekilde yere atmalısınız.Ayrıca build yani inşaat ile ilgili craftları yapmak için hammer yada crude hammer gerekir.

İşte neyin nasıl yapıldığı:

Ham Bıçak (Crude Knife)
Silah olarak kullanılabilir.
Yapımı: 1 Çubuk + 1 Kaya Kırığı + 1 İp (1 Stick + 1 Rock Shard + 1 Lashing)
Ham Balta (Crude Axe)
Çeşitli bitki,ağaç benzeri eşyaları kesmek için kullanılır.
Yapımı: 1 Çubuk + 1 Kaya + 1 İp (1 Stick + 1 Rock + 1 Lashing)
Ham Çekiç (Crude Hammer)
Yapı oluşturmak için kullanılır.
Yapımı: 1 Çubuk + 2 Kaya + 1 İp (1 Stick + 2 Rock + 1 Lashing)
Ham Mızrak (Crude Spear)
Balıkçılık için veyada silah olarak kullanılabilir.
Yapımı: 2 Çubuk + 1 Kaya Kırığı + 1 İp (2 Stick + 1 Rock Shard + 1 Lashing)
Kamp Ateşi (Campfire)
Gece olunca kısa süreli kamp ateşi için kullanılır.
Yapımı: 5 Çubuk (5 Stick)
Ateş Çukuru (Fire Pit)
Kamp ateşine göre daha uzun kullanım süresi vardır.
Yapımı: 1 Kamp Ateşi + 6 Kaya (1 Campfire+ 6 Rock)
Ateş Püskürmesi (Fire Spit)
Üstünde yemek pişirebilirsiniz.
Yapımı: 1 Ateş Çukuru + 3 Çubuk + 1 İp (1 Fire Pit + 3 Stick + 1 Lashing)
Sal (Raft)
Su üzerinde yolculuk yapabilirsiniz.(oyunda adı foundation olarak geçer.)
Yapımı: 8 Çubuk (8 Stick)
Tekne Motoru (Boat Motor)
Su üzerinde ekstra hızlı gitmek için eklenebilir.
Yapımı: 1 Yakıt Tankı + 1 Karbüratör + 1 Motor + 1 Pervane + 1 Çubuk + 1 Bant (1 Fuel Tank + 1 Carburetor + 1 Engine + 1 Propeller + 1 Stick + 1 Duct Tape)
Ham Bandaj (Crude Bandage)
1 Duct Tape + 1 Cloth
Temel (Foundation)
Ev yapımında kullanılır.
Yapımı: 8 Çubuk (8 Stick)
Kapı (Door)
4 Çubuk + 2 Palmiye Yaprağı + 2 İp (4 Sticks + 2 Palm Frond + 2 Lashings)
Supports (Destek)
Ev yapımının köşe parçalarında kullanılır.
Yapımı: 1 Temel + 1 Çubuk (1 Foundation + 1 Stick)
Duvar (Wall)
Ev yapımında duvar yapmak için kullanılır
Yapımı: 1 Temel + 4 Çubuk + 2 Palmiye Yaprağı (1 Foundation + 4 Stick + 2 Palm Frond)
Çatı (Roof)
Evin çatısı için kullanılır.
Yapımı: 1 Temel + 4 Çubuk + 4 Palmiye Yaprağı (1 Foundation + 4 Stick + 4 Palm Frond)
Merdiven (Steps)
Ev yerden yüksek ise çıkmak için kullanılır.
Yapımı: 1 Temel + 5 Çubuk + 6 İp (1 Foundation + 5 Stick + 6 Lashing)
Yatak (Bed)
Gece olduğunda uyumak için kullanılır.
Yapımı: 6 Çubuk + 4 Palmiye Yaprağı + 4 İp (6 Stick + 4 Palm Frond + 4 Lashing)
Bunlar oyunun 0.04 sürümü için geçerlidir oyunun yeni sürümlerinde zaten c tuşu ile açılan crafting menüsü var.
Stranded Deep Eski Sürümü:https://saglamindir.net/stranded-deep-full-indir-download
Yeni Sürümü: https://www.fullprogramlarindir.com/stranded-deep-full-pc-turkce-indir.html

Yorumlar

  1. oyuna ilk girişim ve kürek ile neye bassam ilerlemiyor. suda bot ile ilerlerken hangi tuşa basmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  2. ben yüzmek için ne yamalıym

    YanıtlaSil
  3. yüzmek için ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  4. Ya lütfen cvp c tuşuna basıyorum ama craft açılmıyor

    YanıtlaSil
  5. Matara nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
  6. İp yapmak için topladım da nasıl yapıcam neye basmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa yol olarak C tusuna basarsanız önünüzde veya elinizde ne varsa yapım icin ekran veriyor daha kolay çözüm için deneyin

      Sil
  7. bu yeni sürüm linkindeki oyun 32 bitte çalışıyormu admin bey acil cevap

    YanıtlaSil
  8. zemini yanlış yere yaptım nasıl parçalıyabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eliizde ha bıçak varsa vurun parçalanır ( ama geriye 4 odun verir)

      Sil
  9. merhaba oyundaki tüm kaynaklar sonsuz spawn olurmu veya hangileri sonsuz spawn olur teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. ben craft yapmak istiyorum hangi tuşla yapılıyor oyuna yeni başladım da

    YanıtlaSil
  11. seri cevaplarsan sevinirim kanka bandajı nasıl kullanıcam basılmıyor canım az

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun bandajla giderilmiyodur bandaj köpekbalığında lazım oluyo galiba pıpı bitkisinden antibiyotik yapıp içebilirsin veya yemek yiyip uyuman lazımdır ben de çok bilgili sayılmam ama bunları dene

      Sil
  12. Oyunda palmiyeye nasıl tırmanılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağaca git zıplama düşünü basılı tut

      Sil
  13. Bot karaya oturuyor ve hareket ettiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denize in fareyi bota getir sol tıka basılı tut ve yüz yada çek

      Sil
  14. çakmak yapmak için nelere ihtiyacım var?

    YanıtlaSil
  15. Saatte tek kalp gözüküyor bunubnasıl arttirabilirim

    YanıtlaSil
  16. Bottan nasıl iincem inemiyorum

    YanıtlaSil
  17. oyuna girdiğimde sol üstte görev menü vardı
    kapadım açtım gitti neden ve nereden açabilirim

    YanıtlaSil
  18. eşyayı nasıl sürüklüyoruz

    YanıtlaSil
  19. abi invantör nasıl açılır lütfen cevapla

    YanıtlaSil
  20. gemiler bir birine nasıl balanır

    YanıtlaSil
  21. Merhaba nasıl yemek yerim

    YanıtlaSil
  22. elımıze cakıyı nasıl alıyoruz

    YanıtlaSil
  23. gyro copter için bir parça var onu nasılalacağım
    3tane lazım olan parça

    YanıtlaSil
  24. mızrak nasıl fırlatılıyor

    YanıtlaSil
  25. BEN TEMEL YAPAMIYORUM ATIYORUM 8 TANE CAMP FİRE DEYİP DURUYOR

    YanıtlaSil
  26. Bu amk oyununda nasıl level atlıyacağım antibiyotik yapamıyorum yılan soktu

    YanıtlaSil
  27. helikoptaer parçasını nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  28. Ben eşya yapmak istiyorum eşyalar var ama bastığımda yapılmıyor napıcam

    YanıtlaSil

Yorum Gönder